Při výběru vysoké školy rozhoduje mnoho faktorů. A pro americké příslušníky Gen Z je podle deníku New York Post jedním z těch důležitých i vizuální atraktivita života v kampusu. Příspěvky z univerzit totiž mají na TikToku ohromnou sledovanost.
Jedním z důvodů je ten, že se tak potenciální zájemci o studium dozvídají detaily, na které by ani při osobní návštěvě vzdělávací instituce nejspíš nepřišli.
Influencer na vejšce
Průzkum agentury Morning Consult mezi příslušníky generace Z ukázal, že se 57 % mladých lidí touží stát influencery. A ti nejúspěšnější musí tomuto povolání přizpůsobit život, kariéru a samozřejmě také studium.
Pokud tedy chcete být influencerem a zároveň vysokoškolákem, musíte se soustředit také na výběr univerzity. I ta by měla totiž na vašich příspěvcích vypadat dobře.
TikTokeři sobě
Influencerka Morgan McGuireová, která je v posledním ročníku na střední, má téměř 780 tisíc sledujících. A i ona samozřejmě chce, aby jich bylo ještě víc.
Magazínu Teen Vogue řekla, že při vybírání univerzity si s ohledem na followery všímá estetiky kampusů a mimoškolních aktivit, které nabízejí. Příspěvky z každodenního života na univerzitě pak i ona hledá hlavně na TikToku.
Užitečný nástroj
Čísla mluví jasně: Tag #collegelife má na TikToku ohromujících 2,5 milionu příspěvků a více než 30 miliard zhlédnutí.
„Je to velmi užitečný nástroj, jak jednotlivé kampusy detailně poznat, aniž bychom je museli navštívit osobně,“ řekla pro Business Insider Helaine Zhao, influencerka a studentka prvního ročníku na Harvardově univerzitě.
Co na webu nenajdete
Lucie Vágnerová, spoluzakladatelka americké vzdělávací instituce BKT Education, dodává, že střípky ze života v kampusu skvěle přibližují atmosféru, která ve škole panuje.
„Vidíte například záběry z jídelny nebo lidi, kteří na dvorku kopou do fotbalového míče,“ uvedla pro Business Insider. TikTok zkrátka nabízí to, co se z webu dozvíte jen stěží. Při výběru školy přitom krátká videa a lidé na nich mohou hrát zásadní roli.