Meghan rozjíždí shop: S hrníčky a pelíšky

zdroj: Midjourney.com a Canva.com

Znáte Meghan Markleovou? Takovou tu vévodkyni ze Sussexu, která si vzala prince Harryho a společně pak dali královské rodině sbohem? Tak ta se nyní rozhodla, že rozjede nový projekt.

Chce si založit vlastní značku a prodávat jen to nejluxusnější zboží od džemů přes nádobí až potřeby pro domácí mazlíčky. Internet má z jejího plánu legraci, Meghan však podle britského deníku The Guardian ve svůj úspěch věří. A dost možná chce konkurovat i královně bizarního zboží Gwyneth Paltrowové.

Luxus jménem Meghan

Meghan Markleová, vévodkyně ze Sussexu, má další nápad, jak získat slávu a pozornost. Nyní se rozhodla prodávat luxusní zboží za luxusní ceny. Uvádí tedy na trh novou lifestylovou značku s názvem American Riviera Orchard (ARO), která bude prodávat… No, to se ještě vlastně přesně neví, ale možná je to jedno. Zatím se ví jen to, že zboží na ARO bude drahé.

To, že se Meghan vydá tímto směrem, se šušká už delší čas. Vytvořit vlastní ctižádostivou a v lecčem bizarní značku je navíc nyní doménou nejedné celebrity. Tomuto segmentu již dlouhá léta kraluje herečka Gwyneth Paltrowová. Její značka Goop má hodnotu 250 milionů dolarů navzdory skutečnosti, že je neustálým zdrojem posměchu. Prodává například svíčky, které údajně voní přesně jako její vagína.

Prodat zvládne cokoliv

Zatím to vypadá, že by Meghan chtěla “neobvyklému” sortimentu Gwyneth Paltrowové konkurovat. Ochranné známky totiž pokrývají různé druhy zboží od delikates, jako jsou ořechová másla a džemy, přes nádobí až po kuchařky. V sortimentu by se rovněž mělo objevit i oblečení, vybavení na jógu či potřeby pro domácí mazlíčky.

Proč se značka jmenuje American Riviera Orchard, zatím také není jasné. Meghan údajně chtěla značku původně pojmenovat jen "American Riviera", název byl ale už obsazen, a tak prostě přidala slovo Orchard. Jde tedy o něco jako “Americký riviérový sad”.

Jsou královské intriky už passé?

Co říká na svůj nový byznysový záměr samotná Meghan? Ačkoli ji internet opět zesměšňuje, sama se tím nijak netrápí. Ba naopak. "Meghan považuje název American Riviera Orchard za perfektní a z celého projektu je nadšená," řekl zdroj časopisu People. "Připadá jí to autentické."

Zda bude mít její projekt úspěch, je zatím ve hvězdách. Pravdou ovšem je, že její fanoušci nechtějí Meghaniny pochutiny a hrnečky. Chtějí intriky v královské rodině. A ačkoliv vévodkyně možná doufá, že když se opět pustí do toho druhého, prodá lépe to první, nyní není nejvhodnější doba.

Král Charles a princezna z Walesu bojují s rakovinou. Překonat tenhle boj předraženým butikem se psími dečkami a jógamatkami bude pro Meghan každopádně výzva.